Imprimare
PDF

Material de informare 2016

INFORMARE DESPRE PROIECTUL „ PARTENERIAT PUBLIC - PRIVAT PENTRU  OCUPAREA FORTEI DE MUNCA” IMPLEMENTAT DE AJOFM TULCEA,  AFLAT IN PERIOADA DE SUSTENABILITATE

 

PARTENERIAT PUBLIC - PRIVAT PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA - POSDRU/111/4.1./S/91810

Parteneri conform acordului de parteneriat:

•    A.J.O.F.M. BACAU;

•    A.J.O.F.M. CONSTANTA;

•    A.J.O.F.M. DAMBOVITA;

•    A.J.O.F.M. IALOMITA;

•    A.J.O.F.M. IASI;

•    A.J.O.F.M. PRAHOVA;

•    A.J.O.F.M. VRANCEA;

•    A.J.O.F.M. BRAILA;

•    A.J.O.F.M. CALARASI.

Rezultate principale obtinute:

-    1 parteneriat de colaborare intre furnizorii de servicii de ocupare si formare privati si SPO din toate cele 10 judete partenere in proiect functional in cadrul portarului www.ajofmtulcea.ro, accesibil prin link-ul Parteneriat public - privat pentru ocuparea fortei de munca. Acesta a avut pana in prezent 85700  vizitatori.

-    1 Centru de reţea renovat, mobilat si dotat cu echipamente de birou si videoproiectie, respectiv un birou in care se deruleaza activiatea de formare profesionala, in sensul consilierii si incrierii la curs a somerilor, intalniri cu furnizorii de formare si alte evenimente destinate furnizorilor de servicii de ocupare si formare.

-    1 baza de date cu furnizorii de servicii de ocupare si formare profesionala din 10 judete partenere care  conţine 800 de astfel de furnizori;

-    100 functionari din cadrul agentiilor partenere participanti la vizite de studiu la servicii de ocupare si formare profesionala in state ale UE, care utilizeaza in cadrul serviciilor furnizate cunostintele si experienta dobandita in urma acestor vizite.

-    O vizibilitate crescuta in randul furnizorilor de servicii de ocupare interni si internationali prin :

o    10 conferinte interregionale, organizate in fiecare judet partener

o    2 forumuri internationale

-    1 studiu privind impactul masurilor active furnizate de membrii retelei utilizat in orinetarea si fundamentarea programelor anuale de formare profesionala si ocupare.

Sustenbilitatea rezultatelor

Principalul rezultat al proiectului care a dat si numele acestuia, respectiv parteneriatul creat intre furnizorii de ocupare si formare publici si privati de 10 judete ale tarii a deschis calea colaborarii intre acesti furnizori la nivel informational, pe de o parte si la o paleta de servicii specializate in domeniu mentionat, pusa la dispozitia somerilor si cautatorilor de loc de munca cu mult mai extinsa. Fiecare membru al retelei dispune de parola de acces cu care isi actualizeaza informatia publicata, fiind in acelasi timp o forma de publicitate gratuita pentru serviciile sale.  Pentru someri este o sursa de informare gratuita si facila despre furnizori de formare, meserii pentru care se organizeaza cursuri, unde se deruleaza, costuri etc. Prin proiect s-a creat platforma si s-au incarcat informatiile de pornire, ulterior membrii parteneriatului si-au incarcat si actualizat informatia fiind regasita in portal in forma pe care fiecare furnizor a inteles sa o publice.

Referitor la bunurile achizitionate pentru implementarea proiectului, cum ar fi laptop-uri, imprimante multifunctionale de mare capacitate, mobilier, autoturism si altele, acestea contribuie permanent la eficientizarea muncii functionarilor agentiei, in activitatea curenta, furnizand astfel servicii la nivel calitativ mai bun.
Biroul amenajat ca centru de retea in scopul gazduirii furnizorilor de sericii de formare profesionala si a somerilor interesati de aceste servicii, functioneaza ca birou pentru compartimentul de formare profesionala unde zilnic sunt primiti someri pentru a fi informati, consiliati si inscrisi la cursuri de formare. De asemenea furnizorii de servicii sunt gazduti in acest spatiu pentru actiuni de informare sau promovare a diverselor actiuni ale AJOFM, sau sunt organizate evenimente cum ar fi lansari de proiecte,  prezentari de cursuri.
Exemplele de buna practica vizualizate in cadrul vizitelor de studiu, au adus contributii importante la modul de lucru al functioarilor atat celor care au participat in mod direct cat si colegilor, astfel ca procedurile oprationale utilizate in derularea proceselor au fost imbunatatite si au condus la obtinerea certificarii privind standardul de management al calitatii ISO 9001:2008 in anul 2015.
Dovada impactului pozitiv adus de imlementarea proiecului, a fost ca acesta a fost preluat si depus spre finantare in ale regiuni ale tarii, fiind replicat ca model de buna practica.

Material de informare  2016

Ultimele subiecte în forum

No posts to display.

Site construit cu HTML5 si CSS3 | Copyright © 2012 AJOFM Tulcea

"Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României"